ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר

    בניית מיתוג לעסק

    מיתוג הוא תהליך שיווקי במסגרתו ניתנת זהות ברורה לעסק שלנו על מנת שקהלי המטרה יוכלו לזהות אותו ולהבדיל בינו לבין עסקים אחרים באותו התחום. בדיוק כמו שחברים מזהים אותנו לפי שמנו, ויודעים לשייך לנו תכונות מסוימות על בסיס ההיכרות עימנו, כך המיתוג הוא הדרך של הלקוחות שלך לזהות אותך.

    תהליך המיתוג מתחיל בערכים שלנו, ומה ההבטחה הגלומה במוצר שאנחנו מציעים. ההבטחה יכולה להיות כל דבר שנרצה: אחריות לכל החיים, שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד, עיצוב לא שגרתי, התאמה אישית. ההחלטה היא בידינו – יש לזכור: הבטחות צריך לקיים. ברגע שהבטחנו משהו ללקוח, עלינו לוודא שהמוצר מקיים את ההבטחה. כך לאורך זמן הלקוחות שלך יידעו לזהות את המוצרים שלך עם הערכים והאיכות.

    כחלק מתהליך בניית המיתוג לעסק, אנו מעצבים עבורך ניירת עסקית שהינה "מסגרת" למסמך (פיזי ו/או דיגיטלי) המעוצבת באיכות גבוהה – הכוללת את לוגו כתובת, פרטי ההתקשרות, משמשים עסקים וארגונים בכל הגדלים ובכל התחומים – הדפסת מכתבים ומסמכים שרובם בגודל A4. דף הפירמה מאפשר לך להפיק כל מכתב במקצועיות, בחן רב, עם לוגו שמסמל את העסק/ארגון. מקובל להדפיס גם חשבוניות עם הלוגו העסקי.

    השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר